2013. január 14., hétfő

Igyunk melegvizet jobb közérzetünkért

Mostanában sok cikket olvashatunk arról miszerint a meleg víz ivás étkezés közben illetve reggel ébredés után mennyire jót tesz a szervezetnek. Bevallom , én alkalmazom . Sok problémám volt az emésztésemmel főleg pékáruk fogyasztása után . A napi kávé fogyasztásomat ami nem volt kevés lecsökkentettem 1-2 csészére. Beszélgettem az ismerőseimmel , mondtam próbálják ki ők is , de nem szívesen fogadták az ötletet , mondván , hogy dolgoznak és nem érnek rá egész nap a mellék helyiség közelében tanyázni. Igaz, az elején is én kétkedve fogadtam , aztán kiderült, hogy erről szó sincs. Mellék helyiség nem lesz jobb barátunk. Mivel amúgy is sok folyadékot iszom és már nem esik jó a hideg víz inni , emelte az adagot délelőtt illetve délután 1,5 literre. Kutatók szerint a helyes folyadék fogyasztás mennyiségét úgy tudjuk meghatározni , hogy testsúlyunkat osztjuk 15 kgmal és a kapott szám lesz a napi folyadék fogyasztásunk mértéke természetesen literben számítva. Vannak emberek akik hidegvízből főleg a téli időszakban nem tudnak meginni 2-3 vagy több liternyi folyadékot. Meleg vízzel sokkal egyszerűbb lesz . Ne felejtsük el azt sem hogy, az idegeskedés savasítja a szervezetet , ami megint csak nem tesz jót. Próbáljunk mindenhez pozitív gondolatokkal hozzá állni. Kezdetnek megteszi az a megerősítés " Ha az élet citrommal kínált meg , légy optimista és készíts belőle
limonádét ! "


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése